Dumbell Oefeningen? Zo ontwikkel je extreem snel spieren

Peter 2

dumbell oefeningenWil jij graag meer informatie over hoe jij het maximale uit dumbell oefeningen kunt halen? Lees dit artikel en je zult sneller resultaat boeken!

Met Dumbell Oefeningen Boek Je Sneller Resultaat, Dan Met Apparaten!

Train je in de sportschool? Zo ja dan heb je vast weleens op een fitnessapparaat gezeten waar je geen reet op hoeft te doen. Je kent deze apparaten denk ik wel, wanneer je een oefening uitvoert op het apparaat word je zeker al voor 40% geholpen.

Ik raad je aan om niet met deze apparaten te trainen. Je hebt natuurlijk ook apparaten die wel echt goed werken. Meestal zijn dit apparaten waar je zelf ronde schrijven op kunt schuiven.

Het beste is nog altijd trainen met dumbell oefeningen of barbell oefeningen. Bij deze oefeningen moet je namelijk alles zelf doen, waardoor je alle spieren pakt in de spiergroep. Daarnaast kun je met dumbell oefeningen ook specifiek gedeeltes trainen van een spiergroep.

Met de normale dumbell fly train je bijvoorbeeld voornamelijk het middenstuk van je borst. Zet je het bankje iets omhoog dan ben je de incline dumbell fly aan het uitvoeren, hiermee train je de bovenkant van je borst.

Daarom is het dus belangrijk om met dumbell oefeningen te trainen en de nutteloze fitnessapparaten te laten staan, zodra je een mooie gepolijst fitnesslichaam wilt ontwikkelen.

Voer Dumbell Oefeningen Altijd Gestroomlijnd Uit!

Alle fitnessoefeningen die je uitvoert moet je gestroomlijnd/mooi uitvoeren! Neem dus altijd een gewicht waarmee je zeker de oefeningen goed blijft uitvoeren.

Zelf probeer ik altijd erg netjes te trainen. Het klinkt misschien een beetje homo om dit te lezen, maar ik raad je aan om als een balletdanseres te trainen. Als je naar een balletdanseres kijkt, zie je dat elk pasje klopt en mooi vloeiend overloopt, hiervoor moet jij dus ook gaan zorgen tijdens je fitness training!

Je kunt ook als een wilde aap trainen en weinig resultaat boeken! Dagelijks maak ik het mee, stoere jongens pakken het zwaarste gewicht en gooien ermee door de lucht. Van een simpele bicepsoefening maken zij een compleet nieuwe rugoefening, daarnaast maken ze er vaak ook een leuk grom geluid bij.

Allemaal leuk en aardig, maar wil je op de juiste manier spieren trainen, train dan gewoon netjes en zorg dat jij tijdens het uitvoeren van de dumbell oefeningen je spierweefsel goed prikkelt!

Train Nooit Met Een Te Zwaar Gewicht!

Kijk nooit, maar dan ook nooit naar hoeveel gewicht anderen mensen in de sportschool pakken, als je natuurlijk in de sportschool traint. Trainen met veel gewicht is voor powerlifters en niet voor mensen die een mooi fitnesslichaam willen ontwikkelen.

Vaak heb ik dan ook een discussie met een goede vriend van me over trainen met veel gewicht. Hij is van mening dat je zwaar gewicht moet pakken om resultaat te boeken, ik ben van mening dat je met minder gewicht veel sneller resultaat boekt!

Wat denk jij dat sneller gaat werken? Dumbell oefeningen uitvoeren met zwaar gewicht, waardoor het je veel meer moeite kost om de fitnessoefening goed uit te voeren en je set af te maken, of trainen met minder gewicht waarmee je de hele set goed kunt afmaken? Test het en je zult erachter komen:)

Word Een Gespierde God Binnen 8 Weken

Ik heb een revolutionaire methode ontwikkeld die zorgt voor:

  • Explosieve spiergroei
  • Het drastisch verlagen van je vetpercentage
  • Zeer snel resultaat

Klik op de link hieronder krijg het lichaam dat je altijd al had willen hebben:

2 Comments »

  1. mem november 4, 2014 at 6:14 pm - Reply

    Doe al karen supersetjes met RESULTAAT…
    Pak zo af en toe eens in de weekbeen korten zware fitness training om mijn spieren te prikkelen…..Ben het met je eens….maar ieder lichaam is anders en reageerd anders neem ik
    Aan…
    Gr. Mem

    • Fitnesstips december 4, 2014 at 8:56 am - Reply

      Heey mem, goed van je dat je resultaat boekt ga zo door en blijf nieuwe technieken testen op je lichaam. Ieder lichaam reageert anders inderdaad. De één moet meer eten dan de ander en de ander moet weer minder eten anders word diegene alleen maar dik. Hetzelfde geldt voor een fitness training. De één heeft aan 10 herhalingen per set voldoende en de ander moet er 12 doen. Veel succes verder!

Laat een bericht achter »